dimarts, 20 de maig del 2008

EM DIC MIREIA

M'ha cridat l'atenció aquest llibre que no he llegit però sí que he visitat el bloc. És original la manera de treballar el tema i el bloc.
Ara en surt el llibre, si aneu a Barcelona, us hi podeu arribar i us interessa...

Em dic Mireia
(i el meu cony es diu Carlitos)

L’abril de 2006 Manel Riu i Mir Roy van obrir un blog a Internet la protagonista del qual és la Mireia, on es parla de sexe, fideuàs, política i educació. Aquest blog ha estat tot un èxit de participació i fruit d’això va néixer aquesta novel·la, amb la Mireia i les seves aventures eròtiques com a protagonista. Aquest és un llibre divertit i desinhibit que a banda de parlar de sexe també fa un repàs de la realitat política catalana actual i del dia a dia del nostre país.

Mir Roy i Manel Riu:
Mir Roy (Benavarri, la Franja, 1969) i Manel Riu (Benavarri, la Franja, 1965) són un matrimoni de professors d’Educació Secundària. Mir Roy és professora de Geografia i Història; Manel Riu és professor de Llengua i Literatura castellanes. Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos) és la primera novel·la que escriuen.

2 comentaris:

Mir i Manel ha dit...

Moltes gràcies per recomanar la nostra novel·la. Teniu un beure pagat.

Cèlia ha dit...

Prometo llegir-vos perquè m'ha cridat molt l'atenció el votre llibre i el vostre bloc, bé, el de la Mireia i el seu món. També els comentaris del bloc en llegir la presentació del llibre, alguns de veritable sorpresa dels vostres alumnes, sobretot perquè no s'ho creien, -si el Manel és el del boli vermell dels negatius! I el Manel es defença dient que també és el del blau dels positius... Ah! gràcies pel beure, si feu alguna presentació a Valls ho tindrem en compte!